Solve Collect is een volledig digitale oplossing voor het uitvoeren van incasso flows in de latere fases van het minnelijke incassotraject. Alles is gericht op het nakomen van gemaakte afspraken. Haalbare en flexibele betaalafspraken met je klanten zijn bepalend voor je succes.

Solve Collect Phone

Self-service betaalafspraken

Geef je klanten de mogelijkheid om zelf betaalafspraken te maken, uiteraard binnen de kaders die hiervoor gelden en volgens de regels die voor jou belangrijk zijn. ‘Rule-Based and Compliant’ noemen we dat. Gekoppeld aan optimale persoonlijke digitale communicatie in het hele proces geeft dit de hoogste kans van slagen.

Minder dan 1% afboekingen

Waarom zou je een externe partij, die betaalboetes als verdienmodel heeft, laten communiceren met je waardevolle klanten? Samen met je klant oplossingen zoeken en afspraken maken, is de enige juiste weg. Zo kom je tot minder dan 1% afboekingen.

Transparante incasso

Houd zicht op je klanten tijdens het incassoproces. Als je zelf het hele traject kunt overzien, blijf je real-time zicht houden op de interactie met je klant. Dit maakt ook het bijsturen en rapporteren een stuk eenvoudiger.

Wil je weten hoe het werkt?

Meteen meer weten?

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking.