Solve Retain is onze white label communicatie- en betaaloplossing voor het digitaal verbinden met je klanten in het eerste stadium van een mislukte automatische incasso of stornering. Hoe sneller je in contact treedt, hoe groter de kans op succes!
80% betaalconversie binnen 24 uur
Intelligente inning flows verzorgen de eerste en directe herinnering. Flexibel uitgevoerd op basis van ML-technologie en gekoppeld aan eenvoudige betaalmogelijkheden.
Minimale Churn
Vriendelijk en passend herinneren op basis van mobile-first principes. Een optimale klantervaring zorgt voor een positieve ervaring met je merk en houd je klanten tevreden.
75% kostenbesparing
Geef medewerkers tijd en ruimte om echt bezig te zijn met het bedienen van klanten. Maak je callcenter en backoffice-activiteiten efficiënter en effectiever door end-to-end automatisering.
Meteen meer weten?
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking.